tiistai 19. heinäkuuta 2011

  • Oon siis ollu heppaleiril viime viikol maanantaista perjantaihin siel oli kivaa paitsi lihakset on iha paskan ku ei oo ratsastanu vähään aikaan, olin siel enimmäkseen nooran eijan ja moonan kaa mut kyl ne muutki leiriläiset oli ihan kivoja,  laitan tonne alas sitten pari kuvaa leiristä (:

  • Sitten lauantain oli mummon synttärit se täytti 78 ja oltii kiinalaises syömäs söin eka peking keittoo se oli toosi tulista sitte söin pääruuaks kaikkee kanaa possuu ja vihanneksii ja sit jälkkäriks friteerattuu banaanii ja jäätelöö se oli hyvää nam (: sitten suunniteltiin mun siskon kaa ( sen nimi on hanna ja se on 19 vuotias ) et lähetää kahestaan matkalle jonnekki ens kesäkuus siit tulis iha sairaa kivaa (: Sit sunnuntaina olin igen vallun ja antin kaa leffas katottiin kauhee kankkune 2 se ooli ihan hyyvä (:
     
  •  Maanantaina otettiin aamupäivästä kristan kaa kuvii ja saatii ihan hienoi kuvii otettuu sen järkkärillä krista on siis mun puolsisko. sit olin fannyn kaa oltiin eka itikses ja sit kaupungilla käytiin pasilas ja siel lintsille ostaa metrilaukui mmm ne on nii hyvii. sittenku oltii metros nii fanny kerto et happy meal ei oo enää 3,50 vaa se on kallistunu 20 senttii alettii oikeesti itkee ): :D ja sit ostin kaupungilt uuden laukunn kengät ja semmosii koruja (:


Lakarmo hypättiin jotain 70 cm



kengät H&M 3 e



rannekorut H&M 1 e

       Siitä laukusta en löytäny kuvaa ja en jaksanu ottaa mut se on semmone sininen iso H&M:stä 15 e                                               

                        
minä ja krista <3




minä



                                                                           - KATA

                                                           

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti