maanantai 10. lokakuuta 2011

HAASTE

sain haasteen kristalta kiitos krista !
 
säännöt ovat seuraavanlaiset:
1. kiittää tunnustuksen antajaa.
2. antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.
Nooran
Jessen


Kahdeksan asiaa:

1. No mä tykkään tosi paljon shoppailusta ja korkkareista
2. Mä en tykkää ihmisistä jotka käyttää hyväkseen ja esittää kaveria mut ei oo oikeesti
3. En ikinä jaksa siivota huonettani mut aina se on pakko siivoo
4. Krista joka antoi tän haasteen mulle on mun puolsisko ei mitää sukuu mut mun äitin miehen lapsi ja Krista on todella hyvä sisko <3
5. Mun  oma sisko Hanna joka on 19 vuotias on nytte espanjas ollu jo 2 ja puolkuukautta ja kaipaan häntä kovasti ):
6. Mul on poikaystävä :)
7. Umm mun pitäis lukee ens viikoks joku kirja mut ei tuu onnistumaa ku se kirja on aika tylsä muuten tykkään lukemisesta varsinki tämmösin sateisina syyspäivinä
8.Mitäs muuta vietän suurimman osan ajastani kavereitten kanssa, mul oli ennen parasystävä fanny mut nyt ei  olla enään nähty sillai tai oltu vapaa-ajal ja mul on sitäki ikävä ):

                                                           Mut ei muut huomen kuulumisiii                                                      
                                                       

1 kommentti: